torsdag 27 september 2012

Ja tror ja kommer att explodera....KABOOOOM

Hej nu explodera jag ja ja ja.... Ja har så mycket prov och allt annat asså de e så tungt.
Nu borde jag sitta och öva på hissa prov men jag årkar int fö de e så hemskt väder och allt bajs bajs.
Va ska ja berätta nu då.... Ja ida va ja i skolan och hadde spanska :D sen hadde vi nu nån matte men de va så chill dö vi ba så på när vår lärare ritade och så va vi på nätet hhe:)
Sen hade vi hissa o ja förstår int att vår lärare kan va så konstig att vi måst börja med en ny grej när vi har prov imårgon asså ja förstår inge rikitnsant så baaaaaajs att gå bort?!?!?!?!?!!????
Sen hade vi tråkig engelska o så slutade vi, de BTW freda imårgon, OU YEE OU YEE OU YEYEYYYE!!!!!
Nu eja hemma och jag har nu vari på mn ipad och nu dricker ja mjölk me sylt mixat, så som en smoothie o de e jätte gott.
Men ha en bra dag alla som nu läser :)
 PUZZ&KRAM / Ronja <3

Dagens färg eju GRÅÅ fö de e så grått
                             &
Dagens sång är Cover Drive-Explode link ---> Klick här <3

Ps.ja sätter inga bilder fö de blir så krongligt med min i pad puss~<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar